Zalen overzicht

Zalenoverzicht

In verband met de genomen coronamaatregelen kan onderstaande inhoud momenteel afwijken. 

Multifunctionele vergaderruimtes

Van der Valk Hotel Sassenheim – Leiden heeft maar liefst 16 multifunctionele zalen in het congrescentrum op de eerste etage. Iedere vergaderzaal heeft daglicht en is voorzien van de nieuwste technologieën. Geluid, licht, beeld en temperatuur zijn eenvoudig te bedienen via een touchscreen en dankzij de innovatieve service caller kunt u direct verzoeken om ondersteuning van onze medewerkers. Daarnaast is iedere vergaderruimte warm en sfeervol ingericht, met oog voor detail en veel comfort.

Onze vergaderruimte in Sassenheim biedt mogelijkheden voor verschillende soorten bijeenkomsten en events, zoals vergaderingen, productlanceringen en presentaties. Laat u inspireren door onze Banquet Sales medewerkers, die u graag meer vertellen over het congrescentrum of u tijdens een persoonlijke (digitale) rondleiding de mogelijkheden per vergaderruimte laten zien. 

Vergaderzaal met autolift

Bij één vergaderzaal, Regio 2, is het mogelijk om middels een goederenlift (schaarlift) zware materialen in de zaal te plaatsen. Vooral bij vergaderingen en productlanceringen waarbij grote objecten worden vertoond, biedt deze vergaderruimte uitkomst. Vraag gerust naar de mogelijkheden bij onze Banquet Sales afdeling of vraag een persoonlijke (digitale) rondleiding aan door de vergaderzalen.

Zalenoverzicht

Hieronder vindt u een overzicht van al onze luxe vergaderruimtes en de daarbij horende capaciteiten. Heeft u een speciale zaalopstelling in gedachten? Wij denken graag met u mee! Neem snel contact met ons op voor een persoonlijke (digitale) rondleiding.

Vraag een rondleiding aan

Zaal

Industrie 5

Vergaderhamers

Deze boardroom met daglicht is ideaal voor vergaderingen en meetings tot 14 personen. De zaal beschikt over een beamer met projectiescherm, en geluid. De zaal bevindt zich op de eerste verdieping.

Vraag offerte aan voor Zaal Industrie 5

Wilt u meer weten over onze zalen? We nodigen u graag uit voor een gesprek en rondleiding. Maak afspraak.

Aantal personen per zaalopstelling

  • U-vorm

  • Boardroom

    14 pers.

  • Theater

  • School

  • Receptie

  • Gala diner

    14 pers.

  • Cabaret

  • Carré

Faciliteiten van locatie

  • Oplaadpunt elektrische fietsen
  • Was- en stomerijservice
  • Rolstoeltoegankelijk
  • 5x Vergaderhamers
  • Oplaadpunt elektrische auto's
  • Lift
  • Krachtstroom
  • Terras
  • Fietsenstalling
  • Wi-Fi
  • E-bike verhuur
  • Gratis parkeren
  • Gratis WiFi
  • Green Key (Gold)
  • Restaurant (ontbijt, lunch, diner)
  • 157 Hotelkamers
  • Hotelbar (sushi)
  • Treinstation 1 km
  • Nabij snelweg
  • Aantal vergaderruimtes 16
  • Fitness
  • Sauna
  • Suites
  • Casino
  • Nabij vliegveld 20 km
  • Busstation 0,5 km
  • Roomservice
  • 2 restaurants
  • 24-uurs receptie

Faciliteiten van de zaal

  • Dimensies: 8x5x3 m / 26.2 x 16.4 x 9.8 ft
  • Oppervlakte: 37 m² / 398.3 ft²
  • Airconditioning
  • Zonneschermen
  • Alle zalen op de zelfde verdieping
  • Geluidssysteem
  • Projectiescherm
  • Akoestisch plafond
  • Beamer incl projectiescherm
  • Daglicht
  • Geluidswerende wanden
  • Gratis WiFi
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Schrijfmateriaal
  • Zaalverduistering

Optionele faciliteiten

  • Videoconferentie (Op aanvraag per stuk)
  • Microfoon: (€ 75.00 per stuk)
  • Overige techniek (Op aanvraag per stuk)
  • Lunchpakket (Op aanvraag per stuk)
  • Fietsverhuur (€ 12,50 per stuk)
  • Vergaderarrangementen (Op aanvraag per stuk)
  • Koffie & Gebak (Op aanvraag per stuk)
  • E-bike verhuur (€ 27,50 per stuk)
  • Laser pointer (Op aanvraag per stuk)
  • Dansvloer (Op aanvraag per stuk)
  • Handheld microfoon: (€ 75 per stuk)
  • Flip-over met papier en stiften (€ 20.00 per impuls)
  • Katheder (€ 35 per impuls)
  • Podium per deel (Op aanvraag per stuk)
  • Laptop (€ 95.00 per impuls)