Veelgestelde Vragen

Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Mijn kamerpasje doet het niet meer, wat nu?

Uw kamerpasje beschikt over een gevoelige magneetstrip. Houd deze dus niet te dicht bij mobiele apparaten en/of magneten, want dit kan de strip beïnvloeden. Doet uw pasje het niet meer? Meld u zich dan even bij de receptie. 

Wat is het verschil tussen een Comfort en een Deluxe kamer?

De belangrijkste verschillen tussen onze Comfort- en Deluxe kamers zijn: 

  • De Deluxe hotelkamers hebben een open badkamer, de Comfort kamers niet;
  • De Deluxe hotelkamers hebben een kingsize bed, de Comfort kamers hebben twin bedden;
  • De Deluxe hotelkamers hebben een regendouche; 
  • De Deluxe hotelkamers beschikken over een apart toilet, de Comfort kamers niet;
  • De Deluxe hotelkamers hebben een Nespresso apparaat, de Comfort kamers beschikken over koffie- en theefaciliteiten; 
  • De Deluxe hotelkamers beschikken over eigen strijkbenodigdheden, de Comfort kamers niet.
Hebben jullie een fietsenstalling?

Ja, wij hebben een overdekte fietsenstalling waar u gratis gebruik van kunt maken. Is de fietsenstalling vol? Dan mag u de fiets indien gewenst zelfs bij ons binnen zetten in één van de zalen (mits beschikbaar). Vraag er naar bij de receptie!

Kunnen wij onze E-bikes bij jullie opladen?

Ja, u kunt E-bikes bij ons opladen in de overdekte fietsenstalling.

Kunnen wij fietsen bij jullie huren?

Ja, wij verhuren fietsen en E-bikes in de lente- en zomermaanden. Ook zijn er gratis fietsroutes te verkrijgen bij onze fietsverhuur via de receptie.Het is wel van belang dat u de fiets of E-bike van tevoren reserveert. Klik hier voor meer informatie.

Mogen wij gratis gebruik maken van de sauna en fitness?

Ja, als hotelgast mag u gratis gebruik maken van onze sauna- en fitnessfaciliteiten.