Zalenoverzicht

Multifunctionele vergaderruimtes

Van der Valk Hotel Sassenheim – Leiden heeft maar liefst 16 multifunctionele zalen in het congrescentrum op de eerste etage. Iedere vergaderzaal heeft daglicht en is voorzien van de nieuwste technologieën. Geluid, licht, beeld en temperatuur zijn eenvoudig te bedienen via een touchscreen en dankzij de innovatieve service caller kunt u direct verzoeken om ondersteuning van onze medewerkers. Daarnaast is iedere vergaderruimte warm en sfeervol ingericht, met oog voor detail en veel comfort.

Onze vergaderruimte in Sassenheim biedt mogelijkheden voor verschillende soorten bijeenkomsten en events, zoals vergaderingen, productlanceringen en presentaties. Laat u inspireren door onze Banquet Sales medewerkers, die u graag meer vertellen over het congrescentrum of u tijdens een persoonlijke (digitale) rondleiding de mogelijkheden per vergaderruimte laten zien. 

Vergaderzaal met autolift

Bij één vergaderzaal, Regio 2, is het mogelijk om middels een goederenlift (schaarlift) zware materialen in de zaal te plaatsen. Vooral bij vergaderingen en productlanceringen waarbij grote objecten worden vertoond, biedt deze vergaderruimte uitkomst. Vraag gerust naar de mogelijkheden bij onze Banquet Sales afdeling of vraag een persoonlijke (digitale) rondleiding aan door de vergaderzalen.

Zalenoverzicht

Hieronder vindt u een overzicht van al onze luxe vergaderruimtes en de daarbij horende capaciteiten. Heeft u een speciale zaalopstelling in gedachten? Wij denken graag met u mee! Neem snel contact met ons op voor een persoonlijke (digitale) rondleiding.

Vraag een rondleiding aan

Zaal

Regio 4

Vergaderhamers

Regio 4 is als vergaderzaal perfect voor kleinere gezelschappen of als subzaal. Met een oppervlakte van 49 m2 kan de Regio 4 zaal goed worden ingezet voor een vergadering/event tot:

  • 35 personen in theateropstelling;
  • 18 personen in u-opstelling;
  • 16 personen in boardroomopstelling;
  • 14 personen in schoolopstelling;
  • 16 personen in cabaretopstelling;
  • 24 personen in dineropstelling;

Bovendien kan deze zaal dankzij de schuifwanden gekoppeld worden aan de andere regiozalen, waarmee de totale oppervlakte van de vergaderzaal eenvoudig wordt vergroot.

Vraag offerte aan voor Zaal Regio 4

Wilt u meer weten over onze zalen? We nodigen u graag uit voor een gesprek en rondleiding. Maak afspraak.

Aantal personen per zaalopstelling

  • U-vorm

    18 pers.

  • Boardroom

    16 pers.

  • Theater

    35 pers.

  • School

    14 pers.

  • Receptie

  • Gala diner

    24 pers.

  • Examen

  • Cabaret

    16 pers.

  • Carré

Faciliteiten van locatie

  • Oplaadpunt elektrische fietsen
  • Was- en stomerijservice
  • Rolstoeltoegankelijk
  • 5x Vergaderhamers
  • Oplaadpunt elektrische auto's
  • Lift
  • Krachtstroom
  • Terras
  • Fietsenstalling
  • Wi-Fi
  • E-bike verhuur
  • Gratis parkeren
  • Gratis WiFi
  • Green Key (Gold)
  • Restaurant (ontbijt, lunch, diner)
  • 157 Hotelkamers
  • Hotelbar (sushi)
  • Treinstation 1 km
  • Nabij snelweg
  • Aantal vergaderruimtes 16
  • Fitness
  • Sauna
  • Suites
  • Casino
  • Nabij vliegveld 20 km
  • Busstation 0,5 km
  • Roomservice
  • 2 restaurants
  • 24-uurs receptie

Faciliteiten van de zaal

  • Dimensies: 9.9x4.7x5.05 m / 32.5 x 15.4 x 16.6 ft
  • Oppervlakte: 47 m² / 505.9 ft²
  • Airconditioning
  • Zonneschermen
  • Zaal met ruime toegangsdeuren
  • Alle zalen op de zelfde verdieping
  • Geluidssysteem
  • Dimensies: hoger dan 360 cm
  • Projectiescherm
  • Akoestisch plafond
  • Beamer incl projectiescherm
  • Daglicht
  • Geluidswerende wanden
  • Goede verlichting
  • Gratis WiFi
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Schrijfmateriaal
  • Zaalverduistering

Optionele faciliteiten

  • Videoconferentie (Op aanvraag per stuk)
  • Fietsverhuur (€ 12,50 per stuk)
  • E-bike verhuur (€ 27,50 per stuk)
  • Laser pointer (€ 15,00 per stuk)
  • Dansvloer (€ 21,50 per stuk)
  • Geluidssysteem met microfoon (€ 250,00 per stuk)
  • Headset (€ 125,00 per stuk)
  • Draadloze handmicrofoon (€ 125,00 per stuk)
  • Flip-over met papier en stiften (€ 22,50 per stuk)
  • Katheder (€ 35,00 per stuk)
  • Podium per deel (€ 21,50 per stuk)
  • Laptop (€ 125,00 per stuk)