Business & Events

Trouwen bij Hotel Sassenheim-Leiden

 

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! 

Wist je dat je bij Hotel Sassenheim-Leiden de ceremonie, diner en de feestavond kunt laten plaatsvinden? En natuurlijk kunnen jullie én jullie gasten blijven overnachten! Omdat wij beschikken over drie verschillende restaurants en 16 zalen kun je bij ons terecht met al jullie uiteenlopende wensen, van een intieme receptie, tot een spetterend feest met DJ! Onze zalen zijn volledig in te richten in jullie eigen stijl.

Wij gaan ervoor zorgdragen dat jullie wensen tot in details worden verwerkt!

Kosten

De kosten van een huwelijksdag kunnen erg uiteenlopen. Deze zijn met name afhankelijk van het programma en het aantal gasten.

Een huwelijksdag organiseren kan soms best ingewikkeld zijn en daarom houden wij het financiële gedeelte simpel en overzichtelijk. De kosten van een huwelijk bij ons bestaan uit drie onderdelen; zaalhuur, eten en drinken.

De kosten van een dagprogramma (ontvangst-ceremonie-toost & taart-aperitief-diner-feestavond) bedragen circa € 88,50 per gast en voor een receptie of huwelijksborrel (tafel- en bittergarnituur, en drankjes)  rond de € 17,50 per gast. Willen jullie je huwelijksdag besluiten met een spetterend feest (Ontvangst met bubbels, tafel- en bittergarnituur, drankjes en late-nightsnack) dan kun je dit begroten op circa € 52,50 per persoon.

Een paar rekenvoorbeelden:

  • Een volledige huwelijksdag (met 30 daggasten) met een ceremonie, een diner en een feestavond (100 gasten) kost ongeveer €  8.000,00
  • Een huwelijksdag gevierd met één gezelschap, in dit voorbeeld met 75 gasten, kun je begroten op zo’n € 6.500,00

 Banquet Sales Team

Ons Banquet Sales team beschikt over jarenlange ervaring met bruiloften van diverse culturen. We begeleiden graag de culinaire invulling, in samenwerking met onze chefkok. Van een walking dinner tot diverse (Live Cooking) buffetten of een uitgeserveerd diner: alles kan voor jullie op maat worden samengesteld! Wij plannen graag een afspraak met jullie in om jullie wensen en de mogelijkheden te bespreken. Jullie krijgen een vaste eventmanager als aanspreekpunt. Zij zal jullie begeleiden vanaf de eerste afspraak tot aan het einde van de bruiloft, zodat jullie met een gerust hart ervan uit kunnen gaan dat alle besproken wensen worden nageleefd.

Wij hopen jullie binnenkort te mogen verwelkomen voor een rondleiding en persoonlijke ontmoeting!

T 0252-46 22 55 | banqueting@sassenheim.valk.com

Bekijk de video om een impressie te krijgen van onze locatie.