Business & Events

Van der Valk in top drie ‘Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2018’

Op 19 april jl. vond de uitreiking van de CustomerFirst Awards plaats tijdens een feestelijke gala-avond in het Beatrix Theater in Utrecht. Hierbij kreeg Van der Valk een mooie tweede plek als klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Van der Valk scoort een 8,47 voor klanttevredenheid en zit Coolblue op de hielen als titelhouder ‘meest klantvriendelijk', aldus het consumentenpanel van Samr.

Een mooie quote van een van onze gasten:
“Goede service, attent personeel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Iedereen voelt zich er thuis, van zakenmensen tot gezinnen. Ze hebben het gewoon zeer goed voor elkaar.”

Ab en Christa de Bruijn, directie van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, hebben de prijs in ontvangst mogen nemen. Namens de familie vertellen zij hoe Van der Valk de tevredenheid van de gasten hooghoudt. Ab de Bruijn: "Gastvrijheid zit in onze genen. De visie en instelling van grondleggers Martien en Rie van der Valk zijn ook in 2018 nog steeds een voorbeeld voor de huidige 4e generatie Valken. Wij zijn dan ook enorm vereerd met deze erkenning door onze gasten."

Top 3 Klantvriendelijkste Bedrijven 2018:
1. Coolblue
2. Van der Valk
3. Efteling

Wij hebben ons doel voor volgend jaar alvast gezet! Wij danken al onze gasten voor deze geweldige Award. Ook komend jaar hopen wij weer veel mensen blij te maken en te verrassen met onze hospitality!

Over CustomerFirst Awards

In totaal werden er dertig bedrijven uit verschillende branches voor deze titel genomineerd. De award werd uitgereikt door de oprichters van de CustomerFirst Awards. De oprichters zijn SAMR Marktvinders, Stichting NCCA en CustomerFirst. Intiatiefnemers van de publieksprijs zijn SAMR Marktvinders en auteur Egbert Jan van Bel.

Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gaat een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten vooraf. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit SamSam, het consumentenpanel van Samr. In 2017 zijn er 35.000 beoordelingen opgehaald. Meer informatie is te vinden op www.samr.nl of www.missethoreca.nl