Business & Events

Van der Valk in top drie ‘Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland 2019’

Op dinsdag 28 mei jl. werd voor de twaalfde keer het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekend gemaakt tijdens The Customer Forum; het nieuwe evenement rondom klantgerichtheid, een initiatief van CustomerFirst en SAMR

Hierbij kreeg Van der Valk een mooie derde plek als klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Van der Valk scoort een 8,3 voor klanttevredenheid en zit Coolblue en winnaar De Efteling op de hielen als titelhouder ‘meest klantvriendelijk'.

Een mooie quote van een van onze gasten:
“Goede service, attent personeel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Iedereen voelt zich er thuis, van zakenmensen tot gezinnen. Ze hebben het gewoon zeer goed voor elkaar.”

Ab de Bruijn, directie van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden, heeft de prijs in ontvangst mogen nemen. Namens de familie vertelt hij hoe Van der Valk de tevredenheid van de gasten hooghoudt. Ab de Bruijn: "Gastvrijheid zit in onze genen. De visie en instelling van grondleggers Martien en Rie van der Valk zijn ook in 2019 nog steeds een voorbeeld voor de huidige 4e generatie Valken. Wij zijn dan ook enorm vereerd met deze erkenning door onze gasten."

Top 3 Klantvriendelijkste Bedrijven 2019:
1. De Efteling (8.5)
2. Coolblue (8.4)
3. Van der Valk (8.3)

Wij hebben ons doel voor volgend jaar alvast gezet! Wij danken al onze gasten voor deze geweldige Award. Ook komend jaar hopen wij weer veel mensen blij te maken en te verrassen met onze hospitality!

Over CustomerFirst Awards

De winnaar van de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt bepaald op basis van een continu online onderzoek van SAMR Marktvinder. Meer informatie is te vinden op www.samr.nl.