Zalenoverzicht

Multifunctionele vergaderruimtes

Van der Valk Hotel Sassenheim – Leiden heeft maar liefst 16 multifunctionele zalen in het congrescentrum op de eerste etage. Iedere vergaderzaal heeft daglicht en is voorzien van de nieuwste technologieën. Geluid, licht, beeld en temperatuur zijn eenvoudig te bedienen via een touchscreen en dankzij de innovatieve service caller kunt u direct verzoeken om ondersteuning van onze medewerkers. Daarnaast is iedere vergaderruimte warm en sfeervol ingericht, met oog voor detail en veel comfort.

Onze vergaderruimte in Sassenheim biedt mogelijkheden voor verschillende soorten bijeenkomsten en events, zoals vergaderingen, productlanceringen en presentaties. Laat u inspireren door onze Banquet Sales medewerkers, die u graag meer vertellen over het congrescentrum of u tijdens een persoonlijke (digitale) rondleiding de mogelijkheden per vergaderruimte laten zien. 

Vergaderzaal met autolift

Bij één vergaderzaal, Regio 2, is het mogelijk om middels een goederenlift (schaarlift) zware materialen in de zaal te plaatsen. Vooral bij vergaderingen en productlanceringen waarbij grote objecten worden vertoond, biedt deze vergaderruimte uitkomst. Vraag gerust naar de mogelijkheden bij onze Banquet Sales afdeling of vraag een persoonlijke (digitale) rondleiding aan door de vergaderzalen.

Zalenoverzicht

Hieronder vindt u een overzicht van al onze luxe vergaderruimtes en de daarbij horende capaciteiten. Heeft u een speciale zaalopstelling in gedachten? Wij denken graag met u mee! Neem snel contact met ons op voor een persoonlijke (digitale) rondleiding.

Vraag een rondleiding aan

Zaal

Familie 2

Vergaderhamers

De Familie 2 is als vergaderzaal perfect voor zakelijke meetings, boardroom vergaderingen, trainingen en familiegelegenheden. De zaal beschikt over natuurlijk daglicht en moderne audiovisuele technologie. De verlichting in de zaal kan naar wens worden ingesteld met het touchscreen paneel in de zaal. De zaal bevindt zich op de begane grond en is rolstoelvriendelijk.

Met een oppervlakte van 55 m2 kan de Familie 2 zaal goed worden ingezet voor een vergadering/event tot:

  • 45 personen in theateropstelling;
  • 24 personen in cabaretopstelling;
  • 16 personen in schoolopstelling;
  • 12 personen in boardopstelling;
  • 16 personen in u-opstelling;
  • 32 personen in diner opstelling;

Onze zalen zijn bovendien uitgerust met een Service Caller waarmee u onze medewerkers vanuit de zaal om assistentie kunt vragen.

Vraag offerte aan voor Zaal Familie 2

Wilt u meer weten over onze zalen? We nodigen u graag uit voor een gesprek en rondleiding. Maak afspraak.

Aantal personen per zaalopstelling

  • U-vorm

    16 pers.

  • Boardroom

    12 pers.

  • Theater

    45 pers.

  • School

    16 pers.

  • Receptie

    40 pers.

  • Gala diner

    32 pers.

  • Examen

  • Cabaret

    24 pers.

  • Carré

Faciliteiten van locatie

  • Oplaadpunt elektrische fietsen
  • Was- en stomerijservice
  • Rolstoeltoegankelijk
  • 5x Vergaderhamers
  • Oplaadpunt elektrische auto's
  • Lift
  • Krachtstroom
  • Terras
  • Fietsenstalling
  • Wi-Fi
  • E-bike verhuur
  • Gratis parkeren
  • Gratis WiFi
  • Green Key (Gold)
  • Restaurant (ontbijt, lunch, diner)
  • 157 Hotelkamers
  • Hotelbar (sushi)
  • Treinstation 1 km
  • Nabij snelweg
  • Aantal vergaderruimtes 16
  • Fitness
  • Sauna
  • Suites
  • Casino
  • Nabij vliegveld 20 km
  • Busstation 0,5 km
  • Roomservice
  • 2 restaurants
  • 24-uurs receptie

Faciliteiten van de zaal

  • Dimensies: 7x8x3 m / 23 x 26.2 x 9.8 ft
  • Oppervlakte: 55 m² / 592 ft²
  • Zonneschermen
  • Zaal met ruime toegangsdeuren
  • Alle zalen op de zelfde verdieping
  • Te combineren
  • Geluidssysteem
  • Projectiescherm
  • Airconditioning
  • Akoestisch plafond
  • Beamer incl projectiescherm
  • Daglicht
  • Geluidswerende wanden
  • Goede verlichting
  • Gratis WiFi
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Schrijfmateriaal
  • Zaalverduistering

Optionele faciliteiten

  • Videoconferentie (Op aanvraag per stuk)
  • Fietsverhuur (€ 12,50 per stuk)
  • E-bike verhuur (€ 27,50 per stuk)
  • Laser pointer (€ 15,00 per stuk)
  • Dansvloer (€ 21,50 per stuk)
  • Geluidssysteem met microfoon (€ 250,00 per stuk)
  • Headset (€ 125,00 per stuk)
  • Draadloze handmicrofoon (€ 125,00 per stuk)
  • Flip-over met papier en stiften (€ 22,50 per stuk)
  • Katheder (€ 35,00 per stuk)
  • Podium per deel (€ 21,50 per stuk)
  • Laptop (€ 125,00 per stuk)