COVID-19-maatregelen

COVID-19 Maatregelen

Met ingang van zaterdag 25 september 2021 dienen onze gasten een geldige QR-code in de Corona Check app te tonen bij entree in onze restaurants. Verblijft u in ons hotel? Dan ontvangt u op vertoon van een geldige QR-code een kamerpas die ook toegang biedt tot de restaurant(s). Indien u onze restaurants niet wenst te bezoeken hoeft u geen QR-code te tonen. Wij volgen de richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM. De anderhalvemetermaatregel is komen te vervallen.

Wij hebben de volgende maatregelen getroffen: 

ALGEMEEN

  • Bij het inchecken registreren wij iedere gast door hen een contactregistratieformulier in te laten vullen. Deze dient per persoon te worden ingevuld en u geeft hiermee toestemming voor het delen van de contactgegevens, uitsluitend aan en op verzoek van de GGD, voor bron- en contactonderzoek. Deze gegevens worden 14 dagen na dagtekening vernietigd; 
  • Bij het inchecken vragen wij u om, indien u (misschien) gebruik wenst te maken van onze restaurants, een geldige Coronapas / toegangsbewijs te tonen (vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatieve PCR- of antigeen test). Het coronatoegangsbewijs wordt door onze medewerkers gecontroleerd door de QR-code van uw bewijs te scannen met de CoronaCheck Scanner-app. U ontvangt dan een kamerpas die ook toegang biedt tot de restaurants. Indien u geen gebruik wenst te maken van onze restaurants hoeft u deze QR-code niet te tonen;
  • Het hotel is ingedeeld in zogeheten 'desinfectiezones'; op verschillende plekken in het hotel staan statafels met COVID-19 zone-instructies, RIVM-richtlijnen en desinfecterende handgel.
  • Medewerkers zijn geïnstrueerd en blijven instructies ontvangen over alle hygiënemaatregelen;
  • De hygiëneprotocollen rondom de schoonmaak van onze algemene ruimtes, zoals de liften, bagagekarren, receptie, vendingmachines, algemene deuren (en grepen) en toiletten zijn aangescherpt;

MEETINGS

  • Wij zijn verplicht om u bij entree te vragen een geldige Coronapas te tonen (vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatieve PCR- of antigeen test). Het coronatoegangsbewijs wordt door onze medewerkers gecontroleerd door de QR-code van uw bewijs te scannen met de CoronaCheck Scanner-app bij binnenkomst.;
  • Voor de lunch verwelkomen wij groepen in het Live Cooking buffet restaurant van Nest;
  • In de zaal is een luchtbehandeling systeem aanwezig. Dit systeem zorgt voor een continue aanvoer van verse buitenlucht, volgens de normen van het RIVM.
  • Koffie, thee en frisdranken staan onbeperkt ter beschikking op het koffieplein;
  • Zakelijke gasten kunnen tijdens pauzes in meetings gebruik maken van ons royale dakterras;
  • Zijn er veel deelnemers die liever vanuit huis inloggen of heeft u door de grootte van het event twee locaties nodig? Dan is een Hybride Event wellicht iets voor u. Wij informeren u graag;
  • Het is mogelijk om een flex-werkplek te huren. Voor meer informatie, neem gerust contact met ons op!

RESTAURANTS

  • Ons trendy a la carte restaurant Nest en OZZO Oriental Restobar zijn geopend. Klik hier om een tafel te reserveren;
  • Wij zijn verplicht om u bij entree te vragen een geldige Coronapas te tonen (vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatieve PCR- of antigeen test). Het coronatoegangsbewijs wordt door onze medewerkers gecontroleerd door de QR-code van uw bewijs te scannen met de CoronaCheck Scanner-app bij binnenkomst, of wij controleren uw kamerpas (indien u bij ons in het hotel verblijft); 
  • Het Live Cooking buffetrestaurant heropent vanaf zaterdag 13 november 2021 (uitsluitend op zaterdagen);
  • OZZO Take Away is dagelijks mogelijk via www.ozzotakeaway.nl;

VIDEO

We kijken ernaar uit iedereen snel (weer) te verwelkomen voor een veilig & vertrouwd verblijf. Weten hoe? Bekijk deze video (opgenomen in ons hotel!) over de ingevoerde COVID-19 maatregelen bij Van der Valk.