COVID-19-maatregelen

Wij hebben de volgende maatregelen getroffen om te voldoen aan de normen van de anderhalvemetermaatschappij: 

ALGEMEEN

  • Er is bewegwijzering aangebracht op diverse essentiële punten in hotel, de openbare ruimtes en bij de entree;
  • Het hotel is ingedeeld in zogeheten 'desinfectiezones'; op verschillende plekken in het hotel staan statafels met COVID-19 zone-instructies, RIVM-richtlijnen en desinfecterende handgel. Tevens is hier bewegwijzering aangebracht om elkaar op veilige afstand te kunnen passeren;
  • Op locaties waar wachtrijen kunnen ontstaan (receptie, koffieplein, toiletten) is de benodigde afstand gemarkeerd met waarschuwingsstickers en linten, zodat er minimaal 1,5 meter afstand ontstaat tussen de wachtende gasten;
  • Medewerkers zijn geïnstrueerd en blijven instructies ontvangen over alle hygiënemaatregelen;
  • Medewerkers dragen een oranje button om gasten op de anderhalvemeterregel te attenderen;
  • Op de verschillende televisieschermen in het hotel worden de COVID-19 maatregelen herhaald;
  • De balie van de receptie is voorzien van plexiglas;
  • Alle gasten dienen per pin of credit card te betalen, contante betalingen worden niet geaccepteerd;
  • De hygiëneprotocollen rondom de schoonmaak van onze algemene ruimtes, zoals de liften, bagagekarren, receptie, vendingmachines, algemene deuren (en grepen) en toiletten zijn aangescherpt;

MEETINGS

  • Er worden grotere zalen aangeboden zodat een opstelling waarbij deelnemers op anderhalve meter afstand zitten mogelijk is;
  • Zijn er veel deelnemers die liever vanuit huis inloggen of heeft u door de grootte van het event twee locaties nodig? Dan is een Hybride Event wellicht iets voor u. Wij informeren u graag;
  • Het koffieplein is ingericht met voldoende afstand tussen de sta tafels en waarschuwingsstickers en linten bij de koffiemachines, om anderhalve meter afstand tussen deelnemers te kunnen waarborgen;
  • Bij de koffiemachines liggen desinfectiedoekjes om de machine voor en/of na gebruik te reinigen. Uiteraard worden deze ook door ons extra gereinigd. Op verzoek is het mogelijk de koffie en thee te laten uitserveren door onze collega’s. Zij zullen hiervoor handschoenen dragen;
  • Lunch wordt aangeboden in de vorm van een persoonlijke lunchbox. Wanneer nodig, zal er gebruik gemaakt worden van meerdere locaties in het hotel om de lunch te kunnen nuttigen om zo voldoende afstand tussen deelnemers te kunnen garanderen;
  • Een borrel na afloop? Dit is nog steeds mogelijk! Met flesjes en glazen per statafel en borrelhapjes in portieverpakkingen zorgen wij voor een gezellige, maar veilige afsluiting van uw bijeenkomst;
  • Het is mogelijk om een flex-werkplek te huren. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar deze pagina.

KAMERS

  • We bieden één kamertype op één etage aan. Deze etage is volledig gedesinfecteerd en schoongemaakt volgens de richtlijnen;
  • Al onze algemene ruimtes zijn voorbereid op #socialdistancing en de 'anderhalvemetersamenleving';
  • Indien u meerdere nachten bij ons verblijft, vragen wij u bij het inchecken wat de door u gewenste schoonmaakfrequentie is tijdens uw verblijf.

RESTAURANT

  • Restaurant Nest is uitsluitend geopend voor hotelgasten en er wordt een aangepaste menukaart gehanteerd voor het diner. Voor het ontbijt kunnen hotelgasten een keuze maken uit drie ontbijtopties. welke via de bevestigingsmail en bij check-in worden aangeboden. Lunch is uitsluitend mogelijk via Roomservice.  voor de (roomservice) menukaart en een overzicht van de verschillende ontbijtopties;
  • Het Live Cooking Buffetrestaurant en OZZO Oriental Restobar blijven gesloten, OZZO Take Away is wel dagelijks mogelijk via www.ozzotakeaway.nl, wij bezorgen in de regio;
  • Het restaurant is ruim opgesteld, zodat de anderhalvemeterregel makkelijk gehanteerd kan worden. Tijdens de bereiding van de gerechten hanteert ons keukenteam strenge hygiënevoorschriften. Alle collega's dragen handschoenen en de gerechten worden geserveerd op een trolley. Er mogen maximaal 30 gasten plaatsnemen (inclusief personeel);
  • We bieden 'In-Room' dining mogelijkheden, waarbij onze gasten maaltijden kunnen nuttigen op de kamer en tevens gebruik kunnen maken van onze minibar pakketten.

VIDEO

We kijken ernaar uit iedereen snel (weer) te verwelkomen voor een veilig & vertrouwd verblijf. Weten hoe? Bekijk deze video (opgenomen in ons hotel!) over de ingevoerde COVID-19 maatregelen bij Van der Valk.