COVID-19-maatregelen

Wij hebben de volgende maatregelen getroffen om te voldoen aan de normen van de anderhalvemetermaatschappij: 

ALGEMEEN

  • Bij het inchecken registreren wij iedere gast door hen een contactregistratieformulier in te laten vullen. Deze dient per persoon te worden ingevuld en u geeft hiermee toestemming voor het delen van de contactgegevens, uitsluitend aan en op verzoek van de GGD, voor bron- en contactonderzoek. Deze gegevens worden 14 dagen na dagtekening vernietigd; 
  • Er is bewegwijzering aangebracht op diverse essentiële punten in hotel, de openbare ruimtes en bij de entree;
  • Het hotel is ingedeeld in zogeheten 'desinfectiezones'; op verschillende plekken in het hotel staan statafels met COVID-19 zone-instructies, RIVM-richtlijnen en desinfecterende handgel. Tevens is hier bewegwijzering aangebracht om elkaar op veilige afstand te kunnen passeren;
  • Op locaties waar wachtrijen kunnen ontstaan (receptie, koffieplein, toiletten) is de benodigde afstand gemarkeerd met waarschuwingsstickers en linten, zodat er minimaal 1,5 meter afstand ontstaat tussen de wachtende gasten;
  • Medewerkers zijn geïnstrueerd en blijven instructies ontvangen over alle hygiënemaatregelen;
  • Medewerkers dragen een oranje button om gasten op de anderhalvemeterregel te attenderen;
  • Op de verschillende televisieschermen in het hotel worden de COVID-19 maatregelen herhaald;
  • De balie van de receptie is voorzien van plexiglas;
  • De hygiëneprotocollen rondom de schoonmaak van onze algemene ruimtes, zoals de liften, bagagekarren, receptie, vendingmachines, algemene deuren (en grepen) en toiletten zijn aangescherpt;

MEETINGS

  • Er geldt een maximum van 30 deelnemers per vergaderzaal, wij zorgen voor een opstelling met anderhalve meter onderlinge afstand;
  • Zijn er veel deelnemers die liever vanuit huis inloggen of heeft u door de grootte van het event twee locaties nodig? Dan is een Hybride Event wellicht iets voor u. Wij informeren u graag;
  • Het koffieplein is ingericht met voldoende afstand tussen de sta tafels en waarschuwingsstickers bij de koffiemachines, om anderhalve meter afstand tussen deelnemers te kunnen waarborgen;
  • De koffiemachines worden door ons extra gereinigd.
  • Een borrel na afloop? Dit is nog steeds mogelijk in de vergaderzaal! Drankjes mogen uitgeserveerd worden en borrelhapjes zijn op aanvraag verkrijgbaar. Wij zorgen voor een gezellige, maar veilige afsluiting van uw bijeenkomst;
  • Het is mogelijk om een flex-werkplek te huren. Voor meer informatie, neem gerust contact met ons op!

KAMERS

  • De hotelkamers worden tijdens en na uw verblijf extra grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd; 
  • Al onze algemene ruimtes zijn voorbereid op #socialdistancing en de 'anderhalvemetersamenleving';

RESTAURANTS

  • Onze drie restaurants zijn uitsluitend geopend voor hotelgasten; 
  • Het maken van een tafelreservering is noodzakelijk. Dit kan telefonisch via onze receptie: tel. +31(0)252-219019
  • Voor zowel restaurant Nest, de Cherry Lounge en OZZO Oriental Restobar geldt het volgende:
    • De restaurants zijn geopend tot uiterlijk 22:00 uur
    • Entree is mogelijk tot uiterlijk 21:00 uur
    • De keuken sluit om 21:30 uur
    • In alle restaurants kunt u bestellen van de menukaart van OZZO en Nest;
    • Maximaal 4 personen per gezelschap uit één huishouden (m.u.v. kinderen t/m 12 jaar) of placering aan meerdere tafels met handhaving van anderhalve meter afstand.
  • Het ontbijt wordt geserveerd in restaurant Nest, in tijdsblokken tussen 07:00 en 11:00 uur. Het maken van een tafelreservering is noodzakelijk; 
  • Lunchen kan vanaf 11:00 uur in OZZO Oriental Restobar of in de Cherry Lounge. Het maken van een tafelreservering is noodzakelijk, dit kan telefonisch via de receptie op tel. +31(0)252-219019.;
  • Dineren kan vanaf 17:00 in alle drie restaurants. Het maken van een tafelreservering is noodzakelijk, dit kan telefonisch via de receptie op tel. +31(0)252-219019.;
  • Alleen een drankje of kopje koffie? Dan bent u van harte welkom in de Cherry Lounge, die zich in de lobby van ons hotel bevindt. We zijn u daar graag van dienst!;
  • Wij kunnen besluiten om in één van de restaurants geen gasten te placeren en/of om een restaurant tijdelijk te sluiten, indien de hotelbezetting dit noodzakelijk acht.;
  • OZZO Take Away is dagelijks mogelijk via www.ozzotakeaway.nl;
  • Het Live Cooking Buffetrestaurant blijft vooralsnog gesloten;
  • De restaurants zijn ruim opgesteld, zodat de anderhalvemeterregel makkelijk gehanteerd kan worden. Tijdens de bereiding van de gerechten hanteert ons keukenteam strenge hygiënevoorschriften.; 
  • Bij binnenkomst betreedt u een desinfectiezone, waar u vriendelijk verzocht wordt uw handen te desinfecteren. Wij voeren een gezondheidscheck uit en vragen u t.b.v. bron- en contactonderzoek door het RIVM om een contactregistratieformulier in te vullen. Dit bent u niet verplicht; 
  • We bieden 'In-Room' dining mogelijkheden, waarbij onze gasten maaltijden kunnen nuttigen op de kamer en tevens gebruik kunnen maken van onze minibar pakketten.

VIDEO

We kijken ernaar uit iedereen snel (weer) te verwelkomen voor een veilig & vertrouwd verblijf. Weten hoe? Bekijk deze video (opgenomen in ons hotel!) over de ingevoerde COVID-19 maatregelen bij Van der Valk.