COVID-19-maatregelen

Laatste update: woensdag 13 januari 2021

Wij hebben de volgende maatregelen getroffen om te voldoen aan de normen van de anderhalvemetermaatschappij en de richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM: 

ALGEMEEN

  • Bij het inchecken registreren wij iedere gast door hen een contactregistratieformulier in te laten vullen. Deze dient per persoon te worden ingevuld en u geeft hiermee toestemming voor het delen van de contactgegevens, uitsluitend aan en op verzoek van de GGD, voor bron- en contactonderzoek. Deze gegevens worden 14 dagen na dagtekening vernietigd; 
  • Restaurant Nest, het Live Cooking buffetrestaurant en OZZO Oriental Restobar zijn gesloten tot nader bericht;
  • Er is bewegwijzering aangebracht op diverse essentiële punten in hotel, de openbare ruimtes en bij de entree;
  • Het hotel is ingedeeld in zogeheten 'desinfectiezones'; op verschillende plekken in het hotel staan statafels met COVID-19 zone-instructies, RIVM-richtlijnen en desinfecterende handgel. Tevens is hier bewegwijzering aangebracht om elkaar op veilige afstand te kunnen passeren;
  • Op locaties waar wachtrijen kunnen ontstaan (receptie, koffieplein, toiletten) is de benodigde afstand gemarkeerd met waarschuwingsstickers en linten, zodat er minimaal 1,5 meter afstand ontstaat tussen de wachtende gasten;
  • Medewerkers zijn geïnstrueerd en blijven instructies ontvangen over alle hygiënemaatregelen;
  • Medewerkers dragen een oranje button om gasten op de anderhalvemeterregel te attenderen;
  • Op de verschillende televisieschermen in het hotel worden de COVID-19 maatregelen herhaald;
  • De balie van de receptie is voorzien van plexiglas;
  • De hygiëneprotocollen rondom de schoonmaak van onze algemene ruimtes, zoals de liften, bagagekarren, receptie, vendingmachines, algemene deuren (en grepen) en toiletten zijn aangescherpt;
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht in alle openbare ruimten.

MEETINGS

  • Er geldt een maximum van 30 deelnemers per vergaderzaal, wij zorgen voor een opstelling met anderhalve meter onderlinge afstand;
  • In de zaal is een luchtbehandeling systeem aanwezig. Dit systeem zorgt voor een continue aanvoer van verse buitenlucht, volgens de normen van het RIVM.
  • Zijn er veel deelnemers die liever vanuit huis inloggen of heeft u door de grootte van het event twee locaties nodig? Dan is een Hybride Event wellicht iets voor u. Wij informeren u graag;
  • Helaas mogen wij gedurende uw bijeenkomst geen catering verzorgen. U kunt uiteraard wel gerechten bestellen via onze Take Away service! De gerechten mogen niet binnen het hotel genuttigd worden;
  • Het is mogelijk om een flex-werkplek te huren. Voor meer informatie, neem gerust contact met ons op!

KAMERS

  • De hotelkamers worden tijdens en na uw verblijf extra grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd; 
  • Per kamer zijn maximaal 3 personen uit één huishouden toegestaan. Anders geldt een maximum van 2 personen per kamer;
  • Al onze algemene ruimtes zijn voorbereid en aangepast op #socialdistancing en de anderhalvemetersamenleving;

RESTAURANTS

  • Onze drie restaurants zijngesloten tot nader bericht;
  • OZZO Take Away is dagelijks mogelijk via www.ozzotakeaway.nl;
  • Wij mogen momenteel geen roomservice serveren;
  • Ontbijt, lunch en/ of diner kunt u bestellen via onze Take away service en afhalen bij het ophaalpunt in de lobby. De gerechten dienen buiten het hotel of in uw hotelkamer genuttigd worden.

Bestel bij onze Take Away Service

VIDEO

We kijken ernaar uit iedereen snel (weer) te verwelkomen voor een veilig & vertrouwd verblijf. Weten hoe? Bekijk deze video (opgenomen in ons hotel!) over de ingevoerde COVID-19 maatregelen bij Van der Valk.